Baťa

Víte že...

Tomáš Baťa byl nejen geniální podnikatel, ale také průkopník nejnovějších trendů v reklamě?

U Baťů vždy dbali na to, aby zákazník cítil, že je o něj pečováno. Například prodavači chodili na tréninky paměti. Mělo to za úkol, pamatovat si, co nejvíce informací nejen o zákazníkovi, ale i o jeho rodině. U Baťů totiž cílili na celou rodinu. Pro děti byly určeny omalovánky, pro dospělé katalogy.

Péče o zákazníka byla tak promyšlená, že po určité době přišla potenciálnímu zákazníkovi poštou osobní pozvánka na prodejnu.

Ani výběr umístnění prodejen nebyl náhodný. Dbalo se na to, aby prodejna byla centru města, ale pokud možno, na klidnějším místě. Pokud to nešlo jinak, tak ruch z ulice byl potlačen třeba stěnou z popínavých rostlin.

V marketingové oddělení to asi neměli úplně jednoduché, protože se slovy jako Sleva a Akce se nepočítalo. T. Baťa razil myšlenku, že každé zboží, má svoji hodnotu a tu je potřeba udržet.

Zároveň pracovali s moderními medii, což v té době byl i film. Známá je například reklama na pneumatiky Baťa, ve které si zahrál sám sebe Vlasta Burian. V té době hvězda největšího kalibru.

https://www.youtube.com/watch?v=rF9IYnYj6UY

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení